Informujemy, że od dnia 1 lutego 2021r. ustala się w następujący sposób czas pracy obsługi klienta:
oraz w czwartek w godzinach od 9.00 do 16.30.
Tarcza Finansowa PFR 2.0
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza
Czytaj więcej Tarcza 2.0Od dnia 27.07.2020 Klienci naszego banku mogą korzystać z usługi mojeID.
Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi, urzędzie lub umawiania się z kurierem.
Dzięki mojeID możliwe jest zdalne potwierdzanie tożsamości w oparciu o dane pochodzące z zaufanego źródła. Takie zaufane dane dostarczają podmioty określane jako „dostawcy tożsamości” (np. banki, wykorzystujące login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrumenty identyfikujące użytkownika).
Więcej informacji można uzyskać klikając na link https://www.mojeid.pl/
Informujemy, że jest już możliwość korzystania z Aplikacji Mobilnej z systemem iOS (iPhone, iPad oraz iPod touch). Aplikację można pobrać z AppStore. Kliknij aby dowiedzieć się więcej.
Strona 1 z 3